Jokaisessa H-veneessä tuntuvat olevan rapuknaapit ja plokit hieman eri paikoissa, ja jokaisella veneilijällä on omat mieltymyksensä köysien virttelyyn ja järjestelyyn.
Hawaitan katolla kulkuluukun etureunassa on kolme rapuknaapia ja kummallakin sivulla neljä. Vinssit ovat vanhaan malliin levangin kohdalla veneen sivuilla. Vinssien luona on kaksi rapuknaapia kummallakin puolella. Lisäksi istumalaatikon etureunassa sivuilla on kaksi rapuknaapia kummallakin puolella.
Näin ollen alaliikin kiristys voidaan vetää katolle kummallekin sivulle. Istumalaatikon etureunan knaapeihin tulevat fokan ja spinnun barberit. Kikki tulee katolle vasemmalle, samoin spinnupuomin yläkaija. Oikealle tulee spinnun nostin, ja tyhjäksi jäävään voi kiristää fokan alasvetimen, jos sellaista haluaa käyttää.
Mastolta tulee kaksi reikää taakse ja yksi kummallekin sivulle. Ison ja fokan nostimet on ohjattu taakse tulevista reijistä kumpikin omalle laatikkotaljalleen. Nostimet ja taljojen narut jakavat katon keskiosan rapuknaapit. Mastosta sivuille tulevat spinnupuomin yläkaija ja spinnun nostin, ja ne on käännetty ylimääräisillä plokeilla istumalaatikon suuntaan.
Cunningham tarvitsisi vielä ylimääraisen plokiparin, mutta jos ison nostimen kiritykseen on oma laatikkotaljansa, voi cunninghamin tarpeen korvata käänteisellä ison yläkulmaan kohdistuvalla kiristyksellä.
Vinssien luona oleville rapuknaapeille tulevat fokan jalukset ja spinnun jalukset. Hekille on oma knaapinsa takalaatikon seinässä. Sen taljasysteemi jää laatikon sisälle.
Tällainen vaikuttaa ihan toimivalta systeemiltä. Joskin kaikkien köysien paikallaan ollessa köysimäärä on melkoinen. Mutta värikäs.